Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2024-01-08 15:50:57.
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2023-11-06 11:13:06.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2023-10-05 15:38:42.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2023-03-31 12:59:48 | Data modyfikacji: 2023-03-31 13:00:13.
Ogłoszenie o przystąpieniu przez Gminę Przyłęk do preferencyjnego zakupu paliwa stałego przeznaczonego dla gospodarstw domowych na podstawie ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych od dnia 1 stycznia 2023 r. |
Ogłoszenie - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-12-19 16:23:55.
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-11-07 16:05:31.
Ogłoszenie o przystąpieniu przez Gminę Przyłęk do preferencyjnego zakupu paliwa stałego przeznaczonego dla gospodarstw domowych na podstawie ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych |
Ogłoszenie - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-11-03 11:46:17 | Data modyfikacji: 2022-11-03 11:49:41.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-10-19 16:12:54 | Data modyfikacji: 2022-10-21 10:15:23.
INFORMACJA O PRZEPROWADZANIU PRZEZ OSOBY POSIADAJĄCE KWALIFIKACJE KOMINIARSKIE OKRESOWEJ KONTROLI ŹRÓDEŁ OGRZEWANIA |
Na podstawie art. 3 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692 ze zm.) w związku z przepisami wydanymi na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869, z późn. zm.) informuję niniejszym, że na właścicielach i zarządcach obiektów budowlanych spoczywa ustawowy obowiązek zapewnienia co najmniej jednej w roku kontroli stanu technicznego użytkowanego obiektu budowlanego. Dotyczy to także stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz instalacji gazowych. Zgodnie z przepisami kontrole stanu technicznego przewodów kominowych przeprowadzają – osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim lub osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. To oznacza, że każdy kto posiada i zgłosił piec podlega obowiązkowej kontroli zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. poz. 719, z późn. zm.). Kontrola ta obejmuje również weryfikację zadeklarowanego źródła ciepła. |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-10-11 09:45:01 | Data modyfikacji: 2022-10-11 09:45:32.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-10-07 11:58:20.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-04-20 13:49:39.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-04-20 13:48:25.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-02-04 19:51:48 | Data modyfikacji: 2022-02-04 20:11:39.
Ankieta dla mieszkańca - ocena stanu i potencjału Gminy Przyłęk |
Szanowni Mieszkańcy,
w związku z rozpoczęciem prac nad opracowaniem diagnozy dla potrzeb Strategii Rozwoju Gminy Przyłęk na lata 2022-2030, uprzejmie prosimy o wypełnienie przeznaczonej dla Państwa ankiety dotyczącej oceny stanu i potencjału Gminy Przyłęk. Państwa opinie oraz wskazania będą stanowić kluczowy element procesu planowania strategicznego w gminie, a także pokażą w jakim kierunku powinna rozwija się nasza Gmina.
Ankieta dla mieszkańca - ocena stanu i potencjału Gminy Przyłęk - pobierz i wypełnij |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2022-02-04 07:46:03 | Data modyfikacji: 2022-02-11 07:30:38.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-12-16 13:39:10.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-12-16 13:37:41.
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-11-04 11:23:30 | Data modyfikacji: 2021-11-04 11:28:47.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-09-21 14:14:54.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-08-04 12:58:25.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2021-07-06 11:20:54.
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2020-12-04 10:42:12.
Zarządzenie Nr 130/2020 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 12 października 2020 r. |
w sprawie stwierdzenia nieważności postępowania konkursowego na stanowisko Kierownika SP ZOZ w Przyłęku Zarządzenie Nr 130/2020 - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2020-10-14 15:02:52.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2020-10-07 13:06:05.
Zarządzenie Nr 100/2020 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 18 sierpnia 2020 r. |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Haliny Mirosławskiej w Grabowie nad Wisłą Zarządzenie Nr 100/2020 - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2020-08-18 12:56:31 | Data modyfikacji: 2020-08-18 12:59:23.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2020-07-22 15:25:52.
Ogłoszenie Wójta Gminy Przyłęk dot. godzin pracy Urzędu Gminy w dniu 24.12.2019 roku |
Wójt Gminy Przyłęk uprzejmie informuje, iż w dniu 24.12.2019 r. Urząd Gminy bedzie czynny w godz. 7:00-12:00. |
|
Opublikowane przez: Piotr Frąk | Data wprowadzenia: 2019-12-20 15:07:53 | Data modyfikacji: 2019-12-20 15:10:30.
Informacja |
z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2020 rok. Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2019-11-10 20:47:39 | Data modyfikacji: 2019-11-10 20:51:28.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2019-11-04 12:00:20.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2019-10-11 00:11:46 | Data modyfikacji: 2019-10-11 00:17:28.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2019-09-06 11:20:58.
Opublikowane przez: Administrator Gmina | Data wprowadzenia: 2019-08-29 19:31:10 | Data modyfikacji: 2019-08-30 21:37:29.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2018-11-05 21:28:01 | Data modyfikacji: 2018-11-05 21:36:16.
Informacja o przeprowadzonych kosultacjach |
Informacja o przeprowadzonych kosultacjach społecznych projeku uchwały Rady Gminy w Przyłęku w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”. Informacja o przeprowadzonych kosultacjach - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2017-10-11 12:46:22.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2017-09-18 12:12:26 | Data modyfikacji: 2017-09-18 14:21:37.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2016-10-05 12:41:07 | Data modyfikacji: 2016-10-05 12:45:21.
|
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH GMINY PRZYŁĘK Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
Wójt Gminy Przyłęk zgodnie z Zarządzeniem Nr 82/2016 z dnia 15 września 2016 r. zarządza przeprowadzenie konsultacji w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2017 rok”. Opinię składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o przeprowadzeniu konsultacji w Sekretariacie Urzędu Gminy Przyłęk, przesyłać drogą listowną na adres Urzędu Gminy Przyłęk lub pocztą elektroniczna na adres e-mail: przylek@przylek.pl (decydująca jest data wpływu formularza do Urzędu Gminy).
Wójt Gminy /-/ mgr Marian Kuś
W załączeniu: Zarządzenie Nr 82/2016 - plik pdf Załacznik nr 1 do Zarządzenia Nr 82/2016 - plik pdf Załacznik nr 2 do Zarządzenia Nr 82/2016 - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2016-09-15 12:56:51.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2016-02-02 13:13:38.
|
INORMACJA
z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok”.
Konsultacje społeczne zostały przeprowadzone w dniach od 3 listopada 2015 r. do 16 listopada 2015 r. w celu poznania opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na temat projektu Program współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok. Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem uchwały zamieszczono na stronie internetowej Urzędu http://bip.przylek.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy. W ogłoszeniu wskazano sposób, miejsce i termin zgłaszania opinii. W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono żadnych uwag i wniosków.
Wójt Gminy /-/mgr Marian Kus
Przyłęk, dnia 17.11.2015 r. |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2015-11-17 14:25:20 | Data modyfikacji: 2015-11-17 14:26:17.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2015-11-04 07:47:06 | Data modyfikacji: 2015-11-04 14:19:51.
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2015-05-28 09:31:56 | Data modyfikacji: 2015-05-28 09:53:28.
Informacja |
Informacja
z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie przyjęcia wieloletniego programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w latach 2012-2015
Konsultacje społeczne zostały przeprowadzone w dniach od 22 czerwca 2011 r. do 5 lipca 2011 r. w celu poznania opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na temat projektu „Wieloletniego programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w latach 2012-2015”. Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem uchwały zamieszczono na stronie internetowej Urzędu http://bip.przylek.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy. W ogłoszeniu wskazano sposób, miejsce i termin zgłaszania opinii.
W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono żadnych uwag i wniosków.
Wójt Gminy
/-/ Marian Kus
Przyłęk, 6 lipca 2011 r. |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2012-02-17 12:11:27.
OGŁOSZENIE |
Na podstawie art.5a ust.2 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 234 poz. 1536) Wójt Gminy informuje, że rozpoczęto prace nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie „Wieloletniego programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w latach 2012-2015”. Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnego wyrażenia opinii z możliwością przesłania jej drogą elektroniczną z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia przez podmioty Programu ogólnych propozycji, kierunków oraz obszarów działań do projektu Programu. Opinię składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o przeprowadzeniu konsultacji w Sekretariacie Urzędu Gminy Przyłęk, przesyłać drogą listowną na adres Urzędu Gminy Przyłęk lub pocztą elektroniczna na adres e-mail: przylek@przylek.pl (decydująca jest data wpływu formularza do Urzędu Gminy).
W załączeniu: Wójt Gminy
1)projekt uchwały /-/ mgr Marian Kuś
2)formularz
Przyłęk, dnia 22 czerwca 2011 r. Projekt uchwały - plik pdf Formularz - plik pdf |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2011-06-22 13:15:29 | Data modyfikacji: 2011-06-22 13:16:00.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011 |
Wójt Gminy Przyłęk – Gminny Komisarz Spisowy
o g ł a s z a
nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w celu przeprowadzenia w dniach od 01 kwietnia 2011 r. do 30 czerwca 2011 roku Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań.
I. WYMAGANIA
Kandydat na rachmistrza spisowego musi spełniać podstawowe wymagania stawiane rachmistrzom. Wymagania te są następujące:
1) ukończone 18 lat, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa umyślne (w tym skarbowe),
2) wykształcenie co najmniej średnie (wskazane jest aby rachmistrzami byli studenci lub osoby z wyższym wykształceniem),
3) pełna sprawność fizyczna, ze względu na specyfikę pracy,
4) posiadanie umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, łatwe nawiązywanie kontaktów, sprawne i skuteczne komunikowanie się, wzbudzanie zaufania, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, obowiązkowość, rzetelność oraz umiejętność organizacji własnej pracy,
5) znajomość obsługi komputera ,
6) znajomość zagadnień z zakresu rolnictwa w podstawowym zakresie,
7) zamieszkanie lub praca na terenie gminy Przyłęk,
8) dyspozycyjność (praca na 3 miesiące)
9) pożądana znajomość systemu GPS i praktyczna umiejętność wykorzystywania map cyfrowych.
Spełnienie powyższych wymagań nie stanowi jedynie i wyłącznie o zatrudnieniu kandydata.
Wszyscy kandydaci na rachmistrzów zobligowani są do wzięcia udziału w 4-dniowym szkoleniu (24 godziny) w okresie od 5 stycznia do 25 lutego 2011 r.. Szkolenie to będzie obejmować metodologię i organizację spisu oraz udział w warsztatach n/t posługiwania się terminalami i zainstalowanymi na nich aplikacjami. Kandydat, który nie wziął udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
Rachmistrze spisowi będą powoływani przez dyrektora urzędu statystycznego na wniosek Gminnego Komisarza Spisowego, po uzyskaniu pozytywnej oceny egzaminu kończącego szkolenie oraz po złożeniu pisemnego przyrzeczenia o treści określonej w art. 12 Ustawy o statystyce publicznej.
Rachmistrze spisowi będą uczestniczyć w obchodzie przedspisowym, który zostanie przeprowadzony w dniach od 1 marca 2011 r. do 17 marca 2011 r. oraz w spisie w dniach od 1 kwietnia do 30 czerwca 2011 r.
Uwaga !
Osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy, jako bezrobotne, mają obowiązek zgłosić zawarcie umowy zlecenia w terminie 7 dni od jej zawarcia w Urzędzie Pracy.
II. HARMONOGRAM ZADAŃ RACHMISTRZA SPISOWEGO:
1) w dniach od 6 do 20 grudnia 2010 r. - złożenie dokumentów jako kandydat na rachmistrza spisowego,
2) w dniach od 5 stycznia do 25 lutego 2011 r. - odbycie szkolenia,
3) w dniach od 1 marca do 17 marca 2011 r. - obchód przedspisowy,
4) w dniach od 1 – 7 kwietnia 2011 r. - udział w odprawie przedspisowej,
5) w dniach od 8 kwietnia – 30 czerwca 2011 r. - przeprowadzenie spisu,
6) 1 – 21 lipca 2011 r. - rozliczenie finansowe z rachmistrzem.
III. WYMAGANE DOKUMENTY
W zgłoszeniu swojej kandydatury należy podać następujące dane :
1) imię i nazwisko,
2) adres zamieszkania,
3) adres e-mail, nr telefonu kontaktowego,
4) datę urodzenia,
5) dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia,
6) zawód wyuczony – w przypadku studentów należy dołączyć kserokopię legitymacji studenckiej,
7) miejsce zatrudnienia – nazwa i adres zakładu pracy,
8) w przypadku pobierania renty lub emerytury – numer emerytury lub renty,
9) w przypadku braku pracy – określenie bezrobotny
oraz dołączyć n/w oświadczenia :
1) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
2) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w tym przestępstwa skarbowe),
IV. FORMA i TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej w kancelarii Urzędu Gminy pok. nr 4 w dniach od 6 do 20 grudnia 2010 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie kandydata na rachmistrza w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2011”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu, po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Liczba rachmistrzów przewidzianych do przeprowadzenia spisu na terenie gminy Przyłęk wynosi 3 osoby.
Gminny Komisarz Spisowy
/-/ Marian Kuś
Wójt Gminy Przyłęk
|
|
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2010-12-08 18:24:37 | Data modyfikacji: 2010-12-08 18:26:37.
Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych |
Powszechny Spis Rolny 2010
Wójt Gminy Przyłęk – Gminny Komisarz Spisowy
o g ł a s z a
nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w celu przeprowadzenia w dniach od 01 września 2010 r. do 31 października 2010 roku Powszechnego Spisu Rolnego.
I. WYMAGANIA
Kandydat na rachmistrza spisowego musi spełniać podstawowe wymagania stawiane rachmistrzom. Wymagania te są następujące :
1) ukończone 18 lat, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa umyślne (w tym skarbowe),
2) wykształcenie co najmniej średnie (wskazane aby rachmistrzami byli studenci uczelni rolniczych, geodezyjnych lub ekonomicznych),
3) pełna sprawność fizyczna, ze względu na specyfikę pracy,
4) posiadanie umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, łatwe nawiązywanie kontaktów, sprawne i skuteczne komunikowanie się, wzbudzanie zaufania, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, obowiązkowość oraz umiejętność organizacji własnej pracy,
5) znajomość obsługi komputera ,
6) znajomość zagadnień z zakresu rolnictwa w podstawowym zakresie,
7) zamieszkanie, praca na terenie gminy Przyłęk,
8) dyspozycyjność,
9) pożądana znajomość systemu GPS i praktyczna umiejętność wykorzystywania map cyfrowych.
Spełnienie powyższych wymagań nie stanowi jedynie i wyłącznie o zatrudnieniu kandydata.
Wszyscy kandydaci na rachmistrzów zobligowani są do wzięcia udziału w 4-dniowym szkoleniu (24 godziny) w okresie od 20 czerwca do 31 lipca 2010 r.. Szkolenie to będzie obejmować metodologię i organizację spisu oraz udział w warsztatach n/t posługiwania się terminalami i zainstalowanymi na nich aplikacjami. Kandydat, który nie wziął udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
Rachmistrze spisowi będą powoływani przez dyrektora urzędu statystycznego na wniosek Gminnego Komisarza Spisowego, po uzyskaniu pozytywnej oceny egzaminu kończącego szkolenie oraz po złożeniu pisemnego przyrzeczenia o treści określonej w art. 12 Ustawy o statystyce publicznej.
Rachmistrze spisowi będą uczestniczyć w obchodzie przedspisowym, który zostanie przeprowadzony w dniach od 9 sierpnia 2010 r. do 23 sierpnia 2010 r. oraz w spisie w dniach od 1 września do 31 października 2010 r.
Uwaga !
Osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy, jako bezrobotne, mają obowiązek zgłosić zawarcie umowy zlecenia w terminie 7 dni od jej zawarcia w Urzędzie Pracy.
II. HARMONOGRAM ZADAŃ RACHMISTRZA SPISOWEGO:
1) w dniach od 1 do 15 czerwca - złożenie dokumentów jako kandydat na rachmistrza spisowego,
2) w dniach od 20 czerwca do 31 lipca - odbycie szkolenia,
3) w dniach od 9 sierpnia – 23 sierpnia 2010 r. - obchód przedspisowy,
4) w dniach od 6 – 7 września 2010 r. - udział w odprawie przedspisowej,
5) w dniach od 8 września – 31 października 2010 r. - przeprowadzenie spisu rolnego,
6) listopad 2010 r. - rozliczenie finansowe z rachmistrzem.
III. WYMAGANE DOKUMENTY
W zgłoszeniu swojej kandydatury należy podać następujące dane :
1) imię i nazwisko,
2) adres zamieszkania,
3) adres e-mail, nr telefonu kontaktowego,
4) datę urodzenia,
5) dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia,
6) zawód wyuczony – w przypadku studentów należy dołączyć kserokopię legitymacji studenckiej,
7) miejsce zatrudnienia – nazwa i adres zakładu pracy,
8) w przypadku pobierania renty lub emerytury – numer emerytury lub renty,
9) w przypadku braku pracy – określenie bezrobotny
oraz dołączyć n/w oświadczenia :
1) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
2) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w tym przestępstwa skarbowe),
IV. FORMA i TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej w kancelarii Urzędu Gminy pok. nr 4 w dniach od 1 do 15 czerwca 2010 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie kandydata na rachmistrza w Powszechnym Spisie Rolnym 2010”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu, po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Gminny Komisarz Spisowy
/-/ Marian Kuś Wójt Gminy Przyłęk |
|
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk | Data wprowadzenia: 2010-06-02 07:59:07.
Opublikowane przez: Jerzy Kamionka | Data wprowadzenia: 2008-04-03 12:02:27.
Data wprowadzenia: 2008-04-03 12:02:27 Opublikowane przez: Jerzy Kamionka
|