Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2024 r. |
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy - plik pdf |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf Zarządzenie nr 122/2023 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 6 października 2023 r. - plik pdf Załacznik nr 1 do Zarządzenia nr 122/2023 - plik pdf |
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu konkursu |
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu konkursu na realizację zadania publicznego z zakresu |
Ogłoszenie o przystąpieniu przez Gminę Przyłęk do preferencyjnego zakupu paliwa stałego przeznaczonego dla gospodarstw domowych na podstawie ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych od dnia 1 stycznia 2023 r. |
Ogłoszenie - plik pdf |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
Ogłoszenie o przystąpieniu przez Gminę Przyłęk do preferencyjnego zakupu paliwa stałego przeznaczonego dla gospodarstw domowych na podstawie ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych |
Ogłoszenie - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu Strategii Rozwoju Gminy Przyłęk na lata 2022-2030. |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf Zarządzenie nr 144/2022 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 7 października 2022 r. - plik pdf Załacznik nr 1 do Zarządzenia nr 144/2022 - plik pdf |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego WA.ZUZ.4.4210.38.2022.MM |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego WA.ZUZ.4.4210.38.2022.MM- plik pdf |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego WA.ZUZ.4.4210.37.2022.MM |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego WA.ZUZ.4.4210.37.2022.MM - plik pdf |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE |
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 17, art. 11 ust. 1 pkt 1, art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057ze zm.) oraz uchwały Rady Gminy Przyłęk Nr 247/XLVII/21 w sprawie Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok Wójt Gminy Przyłęk |
Ankieta dla mieszkańca - ocena stanu i potencjału Gminy Przyłęk |
Szanowni Mieszkańcy, w związku z rozpoczęciem prac nad opracowaniem diagnozy dla potrzeb Strategii Rozwoju Gminy Przyłęk na lata 2022-2030,
Ankieta dla mieszkańca - ocena stanu i potencjału Gminy Przyłęk - pobierz i wypełnij |
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego (WA.ZUZ.4.4210.176.2021.MGI) |
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego (WA.ZUZ.4.4210.176.2021.MGI) - plik pdf |
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego (WA.ZUZ.4.4210.175.2021.MGI) |
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego (WA.ZUZ.4.4210.175.2021.MGI) - plik pdf |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf Zarządzenie nr 109/2021 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 21 września 2021 r. - plik pdf Załacznik nr 1 do Zarządzenia nr 109/2021 - plik pdf |
RLOŚ.272.2.2021 informacja o udzieleniu zamówienia na wykonanie UPUL i ISL dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w granicach administracyjnych Gminy Przyłęk |
RLOŚ.272.2.2021 informacja o udzieleniu zamówienia na wykonanie UPUL i ISL dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w granicach administracyjnych Gminy Przyłęk - plik pdf |
Wójt Gminy Przyłęk podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia |
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia - plik pdf |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok. |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
Zarządzenie Nr 130/2020 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 12 października 2020 r. |
w sprawie stwierdzenia nieważności postępowania konkursowego na stanowisko Kierownika SP ZOZ w Przyłęku Zarządzenie Nr 130/2020 - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf Zarządzenie nr 127/2020 Wójta Gminy Przyłek z dnia 7 października 2020 r. - plik pdf Załacznik nr 1 do Zarządzenia nr 127/2020 - plik pdf |
Zarządzenie Nr 100/2020 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 18 sierpnia 2020 r. |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Haliny Mirosławskiej w Grabowie nad Wisłą Zarządzenie Nr 100/2020 - plik pdf |
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia |
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia - plik pdf |
Ogłoszenie Wójta Gminy Przyłęk dot. godzin pracy Urzędu Gminy w dniu 24.12.2019 roku |
Wójt Gminy Przyłęk uprzejmie informuje, iż w dniu 24.12.2019 r. Urząd Gminy bedzie czynny w godz. 7:00-12:00. |
Informacja |
z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Przyłęk w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2020 rok. Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych - plik pdf |
Ogłoszenie Wójta Gminy Przyłęk |
Wykaz Nieruchomości Przeznaczonych do Użyczenia - plik pdf |
Informacja o Rozpoczęciu Konsultacji Społecznych z Organizacjami Pozarządowymi |
Zarządzenie Wójta Gminy Przyłęk - plik pdf Informacja o rozpoczęciu konsultacji - plik pdf Załącznik nr 2-Formularz zgłaszania uwag i opinii - plik pdf |
Informacja o Wynikach Konsultacji Społecznych |
Informacja o Wynikach Konsultacji Społecznych z Mieszkańcami Gminy Przyłęk - plik pdf |
Informacja o Rozpoczęciu Konsulatacji |
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH Z MIESZKAŃCAMI GMINY PRZYŁĘKDOTYCZĄCYCH STATUTÓW SOŁECTW GMINY PRZYŁĘKZałącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 90/2019 – PROJEKTY STATUTÓW SOŁECTW Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 90/2019 Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 90/2019 Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 90/2019 – wersja edytowalna |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji Zarządzenie nr 88/2018 - plik pdf |
Informacja o przeprowadzonych kosultacjach |
Informacja o przeprowadzonych kosultacjach społecznych projeku uchwały Rady Gminy w Przyłęku w sprawie „Programu współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”. Informacja o przeprowadzonych kosultacjach - plik pdf |
Informacja o rozpoczęciu konsultacji |
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
Wójt Gminy Zarządzenie nr 58/2017 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 15 września 2017 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji dotyczącej Programu Współpracy Gminy Przyłęk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok - plik pdf |
Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych |
Informacja - plik pdf |
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
|
Stanowisko Nr 1/2016 Rady Powiatu w Otwocku |
z dnia 26 stycznia 2016 r. w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego Stanowisko Nr 1/2016 Rady Powiatu w Otwocku - plik pdf |
INORMACJA
|
INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
|
NABÓR KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH NA KADENCJĘ 2016-2019 |
W związku z upływem kadencji ławników sądowych uprzejmie informuję, że zgodnie z 162 § 1 i 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 133 z późn. zm.) Rada Gminy Przyłęk przyjmuje zgłoszenia kandydatów na ławników na nową kadencję 2016-2019 do Sądu Rejonowego w Zwoleniu, gdzie ma być wybranych 2 ławników do orzekania w sprawach z zakresu: prawa cywilnego i prawa karnego. Wójt Gminy |
OGŁOSZENIE |
Na podstawie art.5a ust.2 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 234 poz. 1536) Wójt Gminy informuje, że rozpoczęto prace nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie W załączeniu: Wójt Gminy 1)projekt uchwały /-/ mgr Marian Kuś 2)formularz Przyłęk, dnia 22 czerwca 2011 r. |
Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych |
Powszechny Spis Rolny 2010 Wójt Gminy Przyłęk – Gminny Komisarz Spisowy o g ł a s z a nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w celu przeprowadzenia w dniach I. WYMAGANIA Kandydat na rachmistrza spisowego musi spełniać podstawowe wymagania stawiane rachmistrzom. Wymagania te są następujące : 1) ukończone 18 lat, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa umyślne (w tym skarbowe), 2) wykształcenie co najmniej średnie (wskazane aby rachmistrzami byli studenci uczelni rolniczych, geodezyjnych lub ekonomicznych), 3) pełna sprawność fizyczna, ze względu na specyfikę pracy, 4) posiadanie umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, łatwe nawiązywanie kontaktów, sprawne i skuteczne komunikowanie się, wzbudzanie zaufania, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, obowiązkowość oraz umiejętność organizacji własnej pracy, 5) znajomość obsługi komputera , 6) znajomość zagadnień z zakresu rolnictwa w podstawowym zakresie, 7) zamieszkanie, praca na terenie gminy Przyłęk, 8) dyspozycyjność, 9) pożądana znajomość systemu GPS i praktyczna umiejętność wykorzystywania map cyfrowych. Spełnienie powyższych wymagań nie stanowi jedynie i wyłącznie o zatrudnieniu kandydata. Wszyscy kandydaci na rachmistrzów zobligowani są do wzięcia udziału w 4-dniowym szkoleniu Rachmistrze spisowi będą powoływani przez dyrektora urzędu statystycznego na wniosek Gminnego Komisarza Spisowego, po uzyskaniu pozytywnej oceny egzaminu kończącego szkolenie oraz po złożeniu pisemnego przyrzeczenia o treści określonej w art. 12 Ustawy o statystyce publicznej. Rachmistrze spisowi będą uczestniczyć w obchodzie przedspisowym, który zostanie przeprowadzony w dniach od 9 sierpnia 2010 r. do 23 sierpnia 2010 r. oraz w spisie w dniach od 1 września do 31 października 2010 r. Uwaga ! Osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy, jako bezrobotne, mają obowiązek zgłosić zawarcie umowy zlecenia w terminie 7 dni od jej zawarcia w Urzędzie Pracy. II. HARMONOGRAM ZADAŃ RACHMISTRZA SPISOWEGO: 1) w dniach od 1 do 15 czerwca - złożenie dokumentów jako kandydat na rachmistrza spisowego, 2) w dniach od 20 czerwca do 31 lipca - odbycie szkolenia, 3) w dniach od 9 sierpnia – 23 sierpnia 2010 r. - obchód przedspisowy, 4) w dniach od 6 – 7 września 2010 r. - udział w odprawie przedspisowej, 5) w dniach od 8 września – 31 października 2010 r. - przeprowadzenie spisu rolnego, 6) listopad 2010 r. - rozliczenie finansowe z rachmistrzem. III. WYMAGANE DOKUMENTY W zgłoszeniu swojej kandydatury należy podać następujące dane : 1) imię i nazwisko, 2) adres zamieszkania, 3) adres e-mail, nr telefonu kontaktowego, 4) datę urodzenia, 5) dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia, 6) zawód wyuczony – w przypadku studentów należy dołączyć kserokopię legitymacji studenckiej, 7) miejsce zatrudnienia – nazwa i adres zakładu pracy, 8) w przypadku pobierania renty lub emerytury – numer emerytury lub renty, 9) w przypadku braku pracy – określenie bezrobotny oraz dołączyć n/w oświadczenia : 1) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 2) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w tym przestępstwa skarbowe), IV. FORMA i TERMIN SKŁADANIA OFERT Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej w kancelarii Urzędu Gminy pok. nr 4 w dniach od 1 do 15 czerwca 2010 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie kandydata na rachmistrza w Powszechnym Spisie Rolnym 2010”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu, po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. /-/ Marian Kuś |
Sprzedaż nieruchomości |
Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości |